Najlepszy Jeep

0
482

Jeep w końcu to zrobił. Jeep 7 szlaków pasażerskich jest teraz dostępny u najbliższego dealera. Będąc od dawna producentem męskich SUV-ów, dowódca jest wierny swojej formie, ponieważ można go łatwo zjechać zarówno z drogi, jak i z autostrady. W przeciwieństwie do innych modeli dla pieszych, Commander wygląda tak samo jak wytrzymały pojazd. Dla fanów Jeepa, którzy potrzebują dodatkowego miejsca, dowódca oferuje miejsce niedostępne w żadnym Jeepie, odkąd Wagoneer przeszedł na emeryturę przed pokoleniem. Rzućmy okiem na Jeep Commander 2006, na którym skupia się ta recenzja.

Po co więc budować siedmioosobowego jeepa? Aby dać klientom wybór, właśnie dlatego. Dzięki istniejącym modelom, które mogą przewozić tylko pięciu pasażerów lub mniej, Commander zaspokaja zapotrzebowanie na większy model. Zamiast tracić sprzedaż na rzecz GM lub Forda, Jeep może teraz zaoferować pojazd, który powstrzyma klientów przed wyruszeniem na większe i bardziej przestronne modele.

Dowódca bardzo przypomina Cherokee, który przeszedł na emeryturę w 2001 roku po 18 latach. Pudełkowaty Cherokee był ulubieńcem wielu osób, a dowódca z powodzeniem łączy wygląd i styl ciała Cherokee.

W tej chwili dowódca nie jest wielką bestią. Zaledwie dwa cale dłuższy niż Gran Cherokee, dowódca wykorzystuje dostępną przestrzeń, nie dodając ogromnej ilości.

Kluczowe cechy dowódcy to:

  • 3 możliwości wyboru silnika: 3,6 litra V6; 4,7 litra V8 MPI; 5,7 litra HEMI® Multi-Displacement
  • 2 opcje transmisji: para pięciu automatów prędkości
  • 3 systemy napędu na cztery koła
  • 4-kołowe hamulce tarczowe z blokadą kół
  • 3 systemy dźwiękowe: AM / FM Stereo z odtwarzaczem CD i przyciskami zmieniarki; radio stereofoniczne AM / FM z 6-płytowym odtwarzaczem CD / MP3 In-Dash; lub system nawigacji GPS oparty na DVD z 6-CD / MP3 Changer
  • Skórzane tapicerowane lub kubełkowe fotele
  • Uzupełniające boczne kurtyny powietrzne we wszystkich rzędach
  • Zwykłe akcesoria, w tym klimatyzacja, fotele kubełkowe, zasilanie wszystkiego, itp.Jeep daje właścicielom możliwość posiadania tradycyjnego modelu Commander z napędem na tylne koła lub modeli 4×4. Cena podstawowa dla podstawowego Commander zaczyna się od nieco ponad 28 000 $, podczas gdy w pełni załadowany Commander Limited sprzedaje niewiele ponad czterdzieści tysięcy. Ceny dla dowódcy są na równi z cenami w tej klasie.

    Podoba mi się to, co Jeep zrobił z dowódcą i myślę, że ty też. Jednak wstrzymuję oddech, gdy Jeep przygotowuje się do wprowadzenia w przyszłym roku swojego pierwszego modelu bez śladu [świętokradztwo]; w międzyczasie dowódca kontynuuje tradycję jeepów z dużym wyróżnieniem i aplauzem.